Het is zover - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Mark en Jacobine - WaarBenJij.nu Het is zover - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Mark en Jacobine - WaarBenJij.nu

Het is zover

Door: Mark en Jacobine

Blijf op de hoogte en volg Mark en Jacobine

27 April 2012 | Nederland, Zeewolde

hallo allemaal

dit is ons laatste bericht uit nederland voor de komende tijd.
we vliegen morgen om half 1 naar Canada.
waar we de komende tijd aan het werk zullen gaan op een boerderij in het plaatsje Burdett.

we hopen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden met foto's en verhalen !

groetjes

• 29 April 2012 - 11:55

Ernst&Gerdi V.Sijll:

Hoi Mark en Jacobine,
    fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Jullie hebben een goede reis gehad? 9 uur vliegen toch wel een hele lange tijd, of niet? Vandaag een beetje bijkomen van de reis. Wij hebben hier thuis al een klokje op jullie tijd gezet, weten we precies hoe laat het bij jullie is. We hebben gisteravond de verjaardag van oma gevierd, iedereen vroeg naar jullie, groetjes van allemaal. We kregen ook nog een berichtje van Ben,Wendy,Tim en Kirsten, ze maken het goed op hun vakantie-adres, ze hebben prachtig weer.
    Verders geen bijzonders, we wachten op jullie spannende verhalen. Veel plezier !! Dikke kus van pa en ma.

• 01 Mei 2012 - 11:38

Marian:

hoi,

nou dat ziet er stoer uit!
    fijn dat jullie daar heelhuids zijn aangekomen.
    groetjes, Marian