dag 2 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Mark en Jacobine - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Mark en Jacobine - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: Mark en Jacobine

Blijf op de hoogte en volg Mark en Jacobine

30 April 2012 | Canada, Ottawa

hallo allemaal. dag 2 zit er al weer bijna op het is zo mooi hier we zitten rondom de prarie heen waar ook nog cowboys zijn en wilde dieren. vandaag al het 1 en ander gedaan en een helde daad verricht er is hier een nieuwe pivot geplaats waar wij de blokades van uit moesten rijden maar ze hadden de pivot aangezet en hij zou tot 180 graden draaien maar hij draaide iets verder en stond in de sloot wij kwamen samen aanrijden en konden hem nog net optijd uitzetten. verder het weer hier is vandaag iets minder er valt af en toe een buitje. we hebben net de koffers weer ingepakt en gaan zo naar het indianenreservaat toe de caravan hebben we ook klaar gemaakt dus die gaat ook mee dat is een groot ding. onderweg gaan we nog even werkschoenen kopen.
vanuit dat reservaat kijk je op de rockymountens neer dus dat is mooi werken daar!

gr van ons

• 30 April 2012 - 20:32

Ernst En Gerdi:

Toevallig dat ik nog even achter de pc zit en jullie bericht kan lezen. Ik merk het al, jullie willen straks niet meer terug naar Nederland. Doen jullie wel voorzichtig met al die wilde dieren? Maken jullie ook een foto van de caravan? Ben benieuwd naar jullie huisie!! Het is bij ons nu bedtijd. We gaan slapen, morgen moeten we weer werken na een gezellige Kon. dag gehad te hebben met schitterend weer. Morgen is het mooie weer weer voorbij. Echt Hollands.
    DOEI lieverdjes !! pa en ma

• 01 Mei 2012 - 09:40

Oma En Opa Bennekom:

Mark en Jacobine
    Het is inmiddels dinsdagmorgen half twaalf, dus bij jullie half vier? Deze morgen eerder hadden we reeds een bericht gestuurd, maar daarbij waren we vergeten om te drukken op (reactie plaatsen) we kregen daarna een telefoontje er is nog niets geplaats van jullie. Liefs Opa en Oma

• 02 Mei 2012 - 15:53

Gerdi:

Ik mis dag 3 !! Het is net zo leuk om iets te horen, te lezen. Hebben jullie weinig tijd om een berichtje te sturen? Zeker druk met aardappels poten? Verloopt het allemaal goed?
    Gr.'tjes !!

• 02 Mei 2012 - 17:36

Evita:

Hey lieve schatjes!
    Ik heb jullie net gesmst maar zal ook hier een berichtje over sturen. Leuk om jullie verslagen hier te lezen! Mijn moeder vroeg zich af bij wie jullie zitten omdat het vlak bij Bow Island ligt, en daar woont familie van ons dus zijn eens in de buurt geweest. Wij hebben een heeel leuk koninginnenweekend gehad met heerlijk weer. Nou ik ga naar de keet, zal er een op jullie drinken. Veel plezier en succes en wie weet bellen we eens! Liefs van mij, Steef en mijn mam!

• 03 Mei 2012 - 12:55

Anja Kastelein:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien! Ben benieuwd naar het reservaat waar jullie heengaan. Vergeleken met jullie heb ik weinig nieuws te melden. 't Is hier nu vakantie, afgelopen maandag koninginnedag gevierd, was een gezellige dag met prachtig weer. Morgen (vrijdag 4 mei) gaan we naar Hilversum met Bram z'n moeder, ze komt op de radio bij 'Adres onbekend'. In de oorlog hebben zij kinderen uit Rotterdam te logeren gehad en waarschijnlijk zijn deze mensen opgespoord, we gaan het morgen meemaken.
    Jullie heel veel plezier, doe voorzichtig, groetjes uit Alkmaar.

• 03 Mei 2012 - 19:22

Herman En Willy:

Hoi Mark en Jacobine, Leuk om jullie verslag te lezen, maar ik kan alleen de tweede dag zien of staat er nog niet meer op? Ja, jullie zullen het wel druk hebben en misschien is het niet makkelijk om te internetten als jullie in de caravan zitten. Geniet daar in het mooie Canada en werk ze!! Groetjes van ons Herman en Willy

• 04 Mei 2012 - 16:38

Oma Polder:

Hoi ...................

Jammer dat jullie geen internet hebben daar bij het reservaat ,want we zijn heel erg benieuwd . Zodra dat je weer internet heeft ,horen en zien wij jullie weer graag .

lieve gr.oma

• 07 Mei 2012 - 12:55

Oma:

Hoi hoi ...............

Wat leuk om weer wat te horen van jullie ,elke morgen even kijken of dat er een bericht op staat .
    Wat fijn om te horen ,dat jullie het daar zo naar je zin hebben .
    En wat leuk dat jullie Jan Bennen gesproken hebben .
    Groetjes aan de fam Kamper en de fam .Bennen van mij .
    Super die mooie foto's en wat een grote machines .
    Als ik dit allemaal zo ziet willen jullie straks niet meer naar NED.
    Ik hoop dat jullie gauw weer berichtjes sturen ,want daar kijk ik naar uit .

Liefs oma

• 24 Mei 2012 - 20:14

Reinhoud En Marianne:

Dag vrienden!

Zo te lezen hebben jullie het leuk, en momenteel geen internet of erg druk! Jullie hebben al wat leuke foto's geplaatst, geeft ons een leuke indruk!
    De buurtjes hier zeiden al dat jullie je goed vermaken met zon en later sneeuw en daarna weer zon.. Zijn benieuwd naar verdere verhalen! Veel plezier en tot Internets!