Aangekomen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Mark en Jacobine - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Mark en Jacobine - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Mark en Jacobine

Blijf op de hoogte en volg Mark en Jacobine

30 April 2012 | Canada, Ottawa

hallo allemaal

Het eerste bericht uit canada. gister middag om half 2 geland Canadese tijd half 10 NL. toen nog 3 uur rijden naar de boerderij, onderweg bijna alleen maar pick ups gezien en lange goederen treinen van ongeveer 2 km lang. daar aangekomen na toch wel redelijk vermoeiende reis nog wat gegeten en toen vroeg gaan slapen.
vanmorge waren we vroeg wakker toch vanwege het tijdsverschil.
toen een pick up van kees mee gekregen en rondje door het gebied gereden hele mooie fotos gemaakt. na het middag eten nog een rondje langs alle percelen gereden met een zoon van kees. het zonnetje schijnt hier volop ook al is het maar 12 graden kun je toch bijna in je korte broek zitten ! waarschijnlijk van de week naar het indianen reservaat om aardappels te gaan poten.

groetjes

• 30 April 2012 - 06:04

Fam. Augustinus:

Hallo Mark en Jacobine,
    Wat leuk om wat van jullie te horen en te zien. Eigenlijk zaten we al wel op een berichtje te wachten. De omgeving ziet er schitterend uit. Wij zijn al weer benieuwd naar de volgende berichtjes. Nou werkse, veel plezier en tot horens maar weer. Gr. Bart, Lot & kids

• 30 April 2012 - 06:43

Pa En Ma:

Aan de foto's te zien zullen jullie daar zeker gaan genieten. Prachtig hoor.
    Fijn dat het weer ook goed is. Hopelijk blijft het zo zodat het aardappelspoten ook goed zal verlopen. Bij ons is het vandaag Kon.dag. Ook mooi weer. We kregen net te horen dat de opa van Denise (vader v. haar moeder) vanochtend is overleden. 92 is hij geworden.
    Liefs van pa en ma !!

• 30 April 2012 - 07:00

Rick En Denise:

Hoi, fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen en dat het goed gaat.
    Stuur een beetje zon hier heen want hij wil nog niet komen hier.
    Heel veel plezier nog!
    Liefs Rick en Denise

• 30 April 2012 - 07:16

Oma Polder:

Hoi jacobine en mark ,

Wat fijn om al wat te horen .
    De reis is ook goed verlopen al leen wat langer geduurd .
    Wat een mooie foto"s hebben jullie al geplaats ?
    Jullie gaan daar geweldig genieten zo het landschap te zien ,en ook met het werken .
    Geniet er lekker van en tot horens .

Gr. uit de flevo (OMA)

• 30 April 2012 - 12:23

Arie,corrie,anouk,jo:

Hallo,we waren blij met jullie sms dat jullie goed aangekomen waren.
    want het is toch wel een hele dag reizen.
    mooie foto"s en al een verslag dat belooft wat............ het ziet er allemaal goed uit.
    ik ben net terug van de koninginnedag in dorp met anouk.
    heel veel mensen gezien en gesproken
    ook heel veel groeten voor jullie.
    ook nog tulpen gekocht bij nick en lisa. het weer is hier ook goed,de korte broek kan aan.
    heel veel groetjes van iedereen en we volgen jullie xxx

• 04 Mei 2012 - 09:19

Jenneke:

Leuk om de foto's te zien, wat een ruimte zeg. Onvoorstelbaar. Vandaag is alweer de laatste dag van de vakantie voor ons. Koninginnedag was prachtig weer maar afgelopen dagen jammer genoeg behoorlijk koud. Nou geniet ervan daar!
    Liefs Jenneke

• 04 Mei 2012 - 11:20

Oma Polder:

Hoi jacobine en mark ,

Even een bericht uit de flevo .
    We hebben de laatste dagen niets vernomen van jullie ,en het is zo leuk om je werkverslag ook te volgen ?
    Maar jullie zijn misschien heel erg druk met aard.poten en savonds misschien dood moe .
    Hoe is het weer daar ?
    In ned. is het koud regen ,wind en lage temperatuur ,maar volgende week zou het iets warmer worden .
    jacobine en mark werk ze en tot horens .

Een lieve groet van oma

• 23 Mei 2012 - 18:55

Oma En Opa Bennekom:

We blijven aardig op de hoogte van jullie wederwaardigheden in Canada
    Genieten jullie er maar van er zijn inmiddels al drie weken om
    Heel veel liefs uit Bennekom